Teknoloji devi, uzun bir aradan sonra logosunu değiştirdi!
9 yıl sonra logosunu değiştirmek için adım atan teknoloji devi LG, yeni logosunu paylaştı. LG, daha düz bir görünüm ve LG Aktif Kırmızı adı verilen daha açık bir kırmızı tonu içeren yeni görsel kimliğini tanıttı.
GENİŞ KİTLELERLE KONUŞMAK İSTİYOR
Life’s Good marka sloganı, marka ve ürün ambalajlarında daha yaygın olarak kullanılacak ve yeni bir yazı karakteri içerecek. LG, marka kimliğini yeniden keşfetme umuduyla “dinamik ve genç” bir manzarayı tercih eder. LG’nin CEO’su William Cho konuyla ilgili bir açıklama yaptı;
“Güçlü ve tutarlı bir marka stratejisine sahip olmak, yenilikçilik ve sıcaklığı uyumlu bir şekilde harmanlayan değer önermemizi ve benzersiz kimliğimizi daha iyi iletmemizi sağlıyor. LG, yeni marka stratejisini uygulayarak, nesiller ve konumlar boyunca tüketicilerde yankı uyandıran ikonik bir marka olmayı hedefliyor.”söz konusu.
LG ayrıca göz kırpma, gülümseme ve baş sallama gibi anlamlı hareketler kullanarak web üzerindeki imza logosuna daha fazla söz hakkı eklemek istiyor. Ayrıca, Z kuşağı da dahil olmak üzere ülkeler ve kuşaklar arasında daha geniş bir tüketici kitlesine hitap eden olağan pazarlama alanında değerli bir adım olarak görülüyor.